نکته شماره ۵ درباره طراحی سایت بازرگانی این است که برای موفقیت بهتر، امکان ثبت نظرات و پیشنهادات در سایت را به صورت آزادانه برای کاربران فعال کنید. وقتی مشتریان از یک محصول راضی باشند، یا به طور کلی از خواندن یک مقاله در سایت شما لذت ببرند، نظرات خود را در انتهای صفحه ثبت می کنند. این روش موثرترین راه برای نشان دادن این است که چرا مشتریان تجربه خوبی از تجارت شما دارند.
بررسی ها نشان داده است که بیشتر از ۹۷ درصد از کاربران سایت ها به نظرات سایر کاربران علاقه مند هستند. جالب توجه آن است که ۸۸ درصد از مردم بر اساس همین نظریات برای خرید تصمیم گیری می کنند. این موضوع برای سایت های تجاری فروشگاهی اینترنتی بسیار اهمیت دارد.
لازم است سایت بازرگانی و تجاری خود را سفارشی سازی کنید. اهداف کوچک و بزرگ را به تصویر بکشید و بهترین ابزارها را برای موفقیت به کار ببرید. بهترین شرکت طراحی سایت تجاری و بازرگانی، تیم حرفه ای از برنامه نویس ها و طراحان را در اختیار دارد و شما را در این مسیر راه نمایی خواهد کرد. درباره جزئیات زیادی با شرکت طراحی سایت صحبت کنید و قیمت طراحی سایت حرفه ای را نیز فراموش نکنید.
یکی از قسمت هایی که لازم است به آن بپردازیم، انتشار محتواهای خوب و باکیفیت در سایت های تجاری است. با نوشتن محتوای جذاب به راحتی می توانید کاربران را مجذوب کنید و آنها قطعاً به خرید تشویق خواهند شد.
مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تهران، از زمانی اهمیت پیدا کرد که حتی بسیاری از کسب و کارهای سنتی هم علاقه مند ورود به فضای اینترنت و مشاغل آنلاین شدند. از آنجایی که اغلب افراد، اطلاع چندانی از این نوع کسب و کار ندارد و در طرف مقابل، دیجیتال مارکتینگ، نوعی روش بازاریابی آنلاین جدید است که از پیچیدگی ها و جزئیات زیادی برخوردار است.
لذا بهره گیری از مشاوره دیجیتال مارکتینگ برای تمام کسب و کارهای اینترنتی ضروری می باشد. حال اگر شما قصد راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در تهران را دارید و می خواهید با خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تهران آشنا شوید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
برای ایجاد درآمد مؤثر، داشتن یک وب سایت تجاری با طراحی خوب، یک عنصر کلیدی است. درک بایدها و نبایدها در طراحی وب سایت، شما را برای موفقیت کمک می کند؛ چه اینکه یک وب سایت شرکتی داشته باشید و یا اینکه بخواهید یک سایت را از پایه راه اندازی کنید.
به طور کلی، یک سری بایدها و نبایدها در طراحی سایت حرفه ای وجود دارد که در این قسمت به آنها می پردازیم:هنگام ایجاد یک وبسایت تجاری، باید حوزههای کلیدی را که میخواهید به بازدیدکنندگانتان نمایش داده شود، شناسایی کنید. بهترین راه برای تعیین این موضوع این است که یک سوال مهم از خود بپرسید: هدف وب سایت چیست؟ به عنوان مثال، اگر یک وب سایت نرم افزار سرویس دهی دارید، نقطه کانونی شما بازدیدکنندگان را به سمت نصب یک نسخه آزمایشی رایگان سوق می دهد. برای یک وب سایت تجارت الکترونیک، تمرکز مخاطب را به سمت خرید جلب خواهید داد.
طراحی سایت برای کسب و کار و واقعاً موثر، یک نمای درهم و برهم و گیج کننده ندارد. اگر مخاطبان شما نتوانند چیزی را که به دنبالش هستند سریع و آسان پیدا کنند، به سادگی سایت را ترک کرده و به سراغ رقیب شما خواهند رفت. با یک چیدمان خوب و سازماندهی شده، احتمال بیشتری وجود دارد که آنها در سایتتان بمانند؛ محصول شما را بخرند یا از خدماتتان استفاده کنند.
یکی از راههای جذب بازدیدکننده، مرور کردن آسان صفحات سایت است. محتوایی با کیفیت بالا و قانعکننده ارائه دهید. با استفاده از بولت، معرفی سرفصلها، بلوک ها و نقلقولهای بصری، متن های داخل وبسایت را سازماندهی و منظم سازی کنید.
پاراگراف های طولانی را در نوشته های سایت قرار ندهید؛ این پاراگراف ها فقط می توانند در تجربه کاربری سایت شما درهم ریختگی ایجاد کنند. درعوض، باید روی ایجاد یک طراحی منظم، تمرکز کنید و سعی کنید محتوا را برای خوانایی بیشتر، به تکه های کوچک تر تقسیم کنید. سپس تصاویر را به فضاهای سفید اضافه کنید تا ظاهری متعادل داشته باشید.
با استفاده از وضوح بالا و تصاویر جذاب می توانید وب سایت خود را موثرتر و جذاب تر نشان دهید. به یاد داشته باشید، اعتمادی که در بازدیدکنندگان ایجاد می کنید، بر اساس کیفیت طراحی وب سایت شما تعریف می شود. تصاویری را پیدا کنید که می توانند شخصیت برند شما را منعکس کنند. اگر مایل به سرمایه گذاری هستید، عکاسی سفارشی، ایده ای فوق العاده است.
در استفاده از عکس ها زیاده روی نکنید! همیشه به دنبال یک تعادل خوب بین متن و تصاویر سایت باشید. موتورهای جستجو می توانند تصاویری را که به خوبی نوشته شده اند، بخوانند. سعی کنید تصاویر سایتتان اختصاصی باشد. اما مهمتر از همه اینکه درج تصاویر بیش از حد، ممکن است بر انتقال پیام غلبه کند. سعی کنید بین تصاویر و پیام خود، تعادل برقرار سازید.
برای بهبود طراحی سایت برای کسب و کار، ترکیب رنگی را انتخاب کنید که با برند شما مطابقت داشته باشد و آن را ارتقا دهد. رنگ های تصادفی را استفاده نکنید. از پالت رنگ برای انتخاب بهترین گزینه برای سایتتان کمک بگیرید.
از رنگ های زیاد در سایت استفاده نکنید؛ اگر نمی دانید کدام ترکیب رنگ برای طراحی وب سایت شما بهترین است، این نکته را در خاطر داشته باشید؛ یک قانون کلی، از استفاده بیش از سه رنگ، خودداری کنید. با این حال، اگر به یک طیف رنگی علاقه دارید، مطمئن شوید که تعادل بین تم روشن و تیره وجود دارد
در طراحی سایت دو زبانه، بین ترجمه و بومی سازی تفاوت وجود دارد. وقتی یک وب سایت چند زبانه را بومی سازی می کنید، فراتر از کلمات در حال حرکت هستید. شما سعی می کنید سایت را با الزامات فرهنگی کشور دیگر تطبیق دهید. مثلاً از تصاویری که می توانند توهین آمیز باشند اجتناب کنید. تقویم، فرمت زمانی و تاریخ، آدرس، نام و نام خانوادگی و غیره نیز جزو این نکات مهم است. برای سازماندهی محتوا باید از قوانین نگارشی و ترازبندی متن، طبق همان زبان خاص استفاده کنید. سایت شما باید تمام کاراکترهای ویژه استفاده شده توسط زبان مقصد را به درستی نمایش دهد.
یافتن آیکون تغییر زبان در سایت شما نباید سخت باشد. نمادها باید واضح باشد و به سرعت قابل مشاده باشند. بازدیدکنندگان وبسایت ها اغلب عادت دارند این نمادها و آیکون ها را در گوشه بالا سمت راست پیدا کنند – پس آنها را در آنجا قرار دهید. مثلاً وقتی روی EN کلیک می کنید، لیست کامل باز می شود.
اما در مورد پرچم ها چطور؟ برخی از سایت ها از نمادهای پرچم به جای نام زبان ها استفاده می کنند تا طراحی را بیشتر به سبک مینیمالیستی ارائه دهند. اینجا هنر حرف اول را می زند. اگر فقط ۲ یا ۳ زبان در سایت خود دارید، درج پرچم ها مشکلی ندارند. با این حال، به ۲ دلیل توصیه می شود از پرچم گذاری اجتناب کنید:
سومین نکته مهم در طراحی سایت بازرگانی، توجه به گرافیک بالای سایت است. علاوه بر اینکه شما رنگ و گرافیک با کیفیت را برای سایت به کار می برید، باید تصاویری را استفاده کنید که وضوح فوق العاده خوبی دارند.
به طور مثال در صنعت ساخت و ساز، فقط صحبت کردن در مورد کار کافی نیست؛ باید نشان دهید که نمونه کارهای شما چقدر با کیفیت و ارزشمند است. تصاویر مناسبی از این نمونه کارها تهیه کنید. این بهترین فرصت است تا کیفیت و تنوع کاری را نشان دهید.
هرگز از عکس های کوچک و با کیفیت پایین در سایت استفاده نکنید. شاید تعجب کنید اما تاثیرگذاری تصاویر با کیفیت و با رزولوشن بالا در مشتریان، بیش از آن چیزی است که تصورش را کرده اید! درصد زیادی از مخاطبان مجذوب عکس های سایت شما می شوند.
پیشنهاد ما این است که پروژه هایی را که کار کرده اید یا حتی محصولاتی را که می فروشید، در قالب تصاویر زیبا و شفاف در سایت به نمایش بگذارید. تصاویر را طوری طراحی کنید که با برند شما همسو باشد. بدون شک، این تصاویر داستان برند شما را تعریف میکند و مشتریان از تخصصی بودن شما شگفت زده خواهند شد!
یکی از اصول مشترک تمام پروژه های طراحی سایت حرفه ای، واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن است. مطمئن شوید که طراحی سایت بازرگانی شما از این اصول تبعیت می کند. یک سایت تجاری باید برای دستگاه های رایانه رومیزی، تبلت و تلفن همراه قابل نمایش باشد. کاربران تلفن همراه بیش از هر چیز از این دستگاه برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند. این جمله به معنای آن است که اگر سایت تجاری شما در تلفن همراه به راحتی قابل دسترس باشد، مشتریان از هر کجا می توانند سایت شما را کامل بررسی کنند.
اگر یک وب سایت تجاری با تلفن همراه یا تبلت ها سازگار نباشد یا به خوبی کار نکند، به رتبه سایت آسیب می زند و کاربران دیرتر آن سایت را تایید می کنند. برای اینکه به این هدف دست پیدا کنید، باید یک طراحی حرفهای تعاملی داشته باشید. سرعت بارگذاری صفحات سایت را بهینه سازی کنید. تیت های اصلی و متن منتشر شده در سایت باید اندازه متوسط داشته باشد و قابل خواندن باشد. از بزرگنمایی های بیش از حد خودداری کنید.
بهترین راه این است که یک منوی ساده با قابلیت مرورگری را طراحی کنید. پس از آن که کار طراحی سایت تمام شد با تمام دستگاهها آن را امتحان کنید و مطمئن شوید که ویژگی های فوق را دارد.