مشاوره تبلیغات چه کاربردی دارد؟

مشاور تبلیغات در شبکه های اجتماعی

همان طور که اشاره نمودیم مهم ترین کاربرد مشاوره های تبلیغاتی در تهران این است که با توجه به تجارت و سازمان مربوطه، استراتژی مورد نیاز همان سازمان را ارائه می دهد. در واقع این مشاوره تلاش می کند با توجه به نوع کسب و کار و همچنین متناسب با بودجه و اهداف برند مربوطه، پیش بینی ها، استراتژی ها و برنامه ریزی های هدفمند خود را به صورت مشاوره در اختیار کارفرماها قرار دهد تا از آزمون و خطاهای آن ها جلوگیری کند و مانع از هدر رفتن زمان و سرمایه آن ها شود.

مشاوره تبلیغات چه خدماتی ارائه می دهد؟

یکی از مهم ترین خدمات این مشاوره این است که از تمام فضاها و رسانه های تبلیغاتی کمک می گیرد و تبلیغات مورد نظر را در تمام این فضاها به اجرا می گذارد. این مشاوره برای مشتریان و مخاطبان، برنامه های بازاریابی ایجاد می کند. یکی از مهم ترین خدمات این مشاوره ها این است که وقت خود را هم در محیط کاری و با مشتریان سپری می کنند.

در واقع آن ها برای شناخت بهتر و بیشتر تجارت مورد نظر، نیمی از وقت خود را در محیط کاری و نیمی دیگر را با مشتریان و شرکت کردن در رویدادهای بازاریابی می گذرانند. با توجه به این موارد، این مشاوره، خدمات مختلفی به کارفرماها و سازمان ها ارائه می دهد که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشتریان جدید پیدا می کنند
  • بر روی خریداران بالقوه تاثیر می گذارند
  • یک ارتباط حرفه ای بین سازمان و مشتریان ایجاد می کنند
  • از تماس های تلفنی، جلسات حضوری و انواع تکنیک ها و استراتژی ها استفاده می کند تا خدمات بازاریابی را بین خریداران، ترویج کند
  • ایجاد، توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی برای توسعه دادن فعالیت های بازاریابی کشب و کار مربوطه از دیگر خدمات این مشاوره است
  • مشاوره تبلیغات در تهران، هزینه کمپین های تبلیغاتی را برآورد می کند.
  • هر سازمانی دارای بخش فروش و پرسنل فروش است. آموزش تبلیغات و بازاریابی پرسنل فروش از دیگر خدمات مشاوره تبلیغات در تهران است.

طراحی سایت با المنتور؛ درست مثل حرفه ای ها!

طراحی سایت المنتور
  • یک جعبه ابزار توسعه دهنده وب ایجاد کنید

توسعه دهندگان و طراحان وب اغلب برای هر وب سایتی که روی آن کار می کنند به ابزارهای یکسانی متکی هستند. برای صرفه جویی در زمان جستجوی ابزارهای متنوع، ایده خوبی است که یک جعبه ابزار، حاوی تمام موارد دلخواه خود را با المنتور ایجاد کنید. سازماندهی ابزارهای لازم، به زمان زیادی نیاز ندارد، اما می تواند جریان کار طراحی سایت با المنتور را ساده تر کند.
چند ابزار مفید برای قرار دادن در جعبه ابزار پنل المنتور عبارتند از: ابزار سئو؛ مولدهای کد؛ نرم افزار ویرایش ویدئو؛ برنامه های کدنویسی؛ پلتفرم تجارت الکترونیک؛ ابزارهای مدیریت محصول؛ افزونه های ضروری وردپرس؛ یک ابزار ترسیم برای ایجاد آیکون ها و گرافیک ها؛ منبعی از فونت ها.

  • ساخت سیستم طراحی سایت برای المنتور

ارائه سبک‌های راهنمای پیش فرض و اجزای اصلی طراحی سایت با المنتور، شما را قادر می‌سازد تا زمان بسیار کمتری را برای کدنویسی طرح‌ها در طول فرآیند ساخت یک سایت صرف کنید. موثرترین و حرفه ای ترین راه برای انجام این کار، سازماندهی یک سیستم طراحی با استفاده از ابزارهای طراحی مانند Figma، Sketch، Adobe XT و … و انتقال داده های سیستم طراحی به تنظیمات Elementor است.
می دانیم که وبسایت های مختلف، متفاوت هستند؛ اما هر سیستم طراحی باید از سبک های گرافیکی استفاده کند که رنگ ها، فونت ها و کاربرد آنها را تعریف می کند.

طراحی سایت پیشرفته

وب سایت های پیشرفته

طراحی سایت پیشرفته و حرفه ای بهترین فرصت را برایتان فرآهم می سازد تا بتوانید حضور فعال و پررنگی را در فضای آنلاین داشته باشید. وب سایت شما معرف کسب و کارتان است. وب سایت، اولین برداشتی است که یک مشتری جدید از کسب و کار شما دارد، بنابراین طراحی حرفه ای آن، نقش مهمی در تأثیرگذاری بر این تصور مخاطب خواهد داشت.
اگر وب سایت شما ضعیف طراحی شده باشد، سرنخ مشتری را از بین خواهد برد. به این ترتیب، مخاطبان سایت به دنبال کسب و کار دیگری خواهند رفت و باعث می شود مشتریان تان را از دست بدهید.
برای جذب سرنخ مشتری، به یک وب سایت حرفه ای نیاز دارید که بازدید کنندگان را مجذوب و درگیر کند. طراحی سایت پیشرفته به شما کمک می کند تا مشتری های خود را در صفحه های سایت نگه دارید و نرخ تبدیل بیشتری برای کسب و کار تان ثبت کنید.
در این بحث می خواهیم به چند نکته حرفه ای در طراحی وب اشاره کنیم. اگر می خواهید این خدمات را از شرکت طراحی سایت دریافت کنید، طرح یا ایده خلاقانه ای دارید، حتماً این موارد را در نظر بگیرید.

۹ نکته کاربردی برای طراحی سایت حرفه ای که باید بدانید

طراحی سایت حرفه ای اصفهان
  • سرعت وب سایت، یک اولویت اجتناب ناپذیر است

سرعت لود وبسایت احتمالاً یکی از مواردی است که کمتر مورد بحث طراحی وب قرار گرفته است، اما سرعت بارگذاری محتوا یکی از مهم ترین عوامل است. نتایج بارها ثابت کرده اند که سرعت سایت بر همه چیز تأثیر می گذارد، از نرخ پرش گرفته تا رضایت کاربر و افزایش تبدیل و درآمد.
زمان بارگذاری وب سایت نیز عامل مهمی برای سئو است. اگر سایت شما کند است، کاربران از آن بازدید نمی کنند. علاوه بر این، از آنجایی که کاربران، سرعت سایت را مهم می دانند، موتورهای جستجوگر، سرعت بارگذاری صفحه را به عنوان عامل غالب در موقعیت یابی آن محاسبه می کنند. به همین دلیل، مهم است که سرعت سایت را بهینه سازی کنید. یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای بهبود سرعت وبسایت این است که مطمئن شوید که خدمات میزبانی وب، با کیفیت است.

  • عناصر مهم را در ابتدای صفحه سایت قرار دهید

عناصر اول، یعنی همان اطلاعات یا تصاویری که می خواهید در نگاه اول به چشم مشتری بیاید؛ نتایج ثابت کرده است که کاربران ۵۷ درصد از زمان خود را برای بررسی محتوای پایینی سایت ها صرف کردند. اما همین کاربران، ۷۴ درصد از زمان خود را به دو بخش اول در بالای صفحه اختصاص می دهند. پس مهم ترین اطلاعاتتان را در همان ابتدای صفحه درج کنید. بنابراین، قرار دادن محتوا در بالاتر یا پایین تر نقش مهمی در فروش سایت شما ایفا می کند.
برای بهتر دیده شدن می توانید از یک نام واضح و توصیفی استفاده کنید. توضیح دهید که سایت شما چه کاری می تواند برای کاربران انجام دهد. فواید و ارزش ها را برجسته تر کنید، مختصر صحبت کنید و از کلمات تاثیرگذار استفاده کنید.
“دعوت به اقدام” یا کال تو اکشن را حتماً در ابتدای بالای صفحه قرار دهید. برای افزایش قابلیت تبدیل، باید مسیر ناوبری کاربر را ساده تر کنید. مطمئن شوید که اطلاعات تماس، معتبر و واضح است.

  • از قانون هیک (Hick) استفاده کنید

قانون هیک بیان می کند که هر چه یک فرد گزینه های بیشتری داشته باشد، به مدت بیشتری برای تصمیم گیری در مورد آنها نیاز دارد. کسانی که انتخاب های بیشتری داشتند، نسبت به کسانی که تنوع کمتری برای انتخاب داشتند، شانس خرید بسیار کمتری داشتند.
چرا قانون هیک برای سایت شما مهم است؟ زیرا می توانید با محدود کردن گزینه هایی که به کاربران ارائه می دهید، تبدیل ها را افزایش دهید. در اینجا چند نمونه از نحوه انجام این کار آورده شده است:

  • تعداد موارد موجود در منو را کاهش دهید
  • محدود کردن فیلدها در فرم ها
  • بر کال تو اکشن، تمرکز کنید
  • دکمه های شبکه اجتماعی را فقط برای شبکه هایی که در آنها فعال هستید نمایش دهید.
  • به یک هدف در هر صفحه از سایت، پایبند باشید

چه زمانی به مشاوره تبلیغات نیاز داریم؟

خدمات مشاوره تبلیغات

این مشاوره برای تمام مشاغل چه آنلاین و چه سنتی، چه بزرگ و چه نوپا و تازه کار در هر برهه ای از زمان، لازم است. این مشاوره فقط برای بخشی از شرکت یا شرکت های نوپا محدود نمی شود. حتی استارتاپ و سازمان های باسابقه ای که مدت زیادی از فعالیت آن ها گذشته است هم به این مشاوره نیاز دارند.

مشاوره تبلیغات در تهران

اگر می خواهید به اهداف بازاریابی خود برسید مشاوره تبلیغات در تهران بهترین پیشنهاد برای شما است. در واقع فرقی نمی کند شما در چه عرصه و حرفه ای مشغول به فعالیت هستید. هر نوع کسب و کاری در هر نقطه ای از تهران با هر نوع خدماتی، چه از نوع تولیدکننده، چه فروشاهی و چه از نوع خدماتی، برای اینکه بهتر خود را به مخاطبان خود معرفی کنند، سریع تر رشد و پیشرفت کنند، شناخته تر از قبل شوند، فروش بیشتری داشته باشند و برای خود یک برند قدرتمند بسازند نیازمند این مشاوره هستند.

در واقع مشاوره تبلیغات در تهران از استراتژی های مختلفی همچون مشاوره ی تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، مشاوره ی تبلیغاتی سئو، مشاوره ی تبلیغاتی در موتورهای جستجوگر و … بهره می گیرد تا مشاغل و تجارت های مختلف را به اهداف بازاریابی شان برساند.

در واقع، مشاوره ی تبلیغاتی یک سری از پیشنهادات و ارائه خدمات است که هدف از ارائه آن ها افزایش سودآوری و جذب مشتری برای مشاغل است. از این رو این مشاوره، در مسیر موفقیت کسب و کارها، رسیدن به اهداف خدمت رسانی و افزایش فروش، بسیار تاثیرگذار است.

درست است که تبلیغات یکی از مهم ترین راهکارهای معرفی برندها به مخاطبان است. اما نباید این نکته را فراموش کنیم که موفق نشدن بسیاری از تبلیغات، به دلیل عدم وجود یک برنامه ریزی درست و اصولی است. هیچ مخاطبی و مشتری به صورت تصادفی، جذب یک تبلیغات نمی شود و از آن برند، خرید نمی کند.

جذب کردن مشتری، نیازمند یک استراتژی منطقی است که با کمک مشاوره تبلیغات در تهران می توانید آن را به دست آورید. به طور کلی، مشاوره تبلیغات در تهران، با توجه به کالا و محصول، بهترین استراتژی تبلیغاتی را به کاربران، ارائه می دهد.