همان طور که اشاره نمودیم مهم ترین کاربرد مشاوره های تبلیغاتی در تهران این است که با توجه به تجارت و سازمان مربوطه، استراتژی مورد نیاز همان سازمان را ارائه می دهد. در واقع این مشاوره تلاش می کند با توجه به نوع کسب و کار و همچنین متناسب با بودجه و اهداف برند مربوطه، پیش بینی ها، استراتژی ها و برنامه ریزی های هدفمند خود را به صورت مشاوره در اختیار کارفرماها قرار دهد تا از آزمون و خطاهای آن ها جلوگیری کند و مانع از هدر رفتن زمان و سرمایه آن ها شود.
یکی از مهم ترین خدمات این مشاوره این است که از تمام فضاها و رسانه های تبلیغاتی کمک می گیرد و تبلیغات مورد نظر را در تمام این فضاها به اجرا می گذارد. این مشاوره برای مشتریان و مخاطبان، برنامه های بازاریابی ایجاد می کند. یکی از مهم ترین خدمات این مشاوره ها این است که وقت خود را هم در محیط کاری و با مشتریان سپری می کنند.
در واقع آن ها برای شناخت بهتر و بیشتر تجارت مورد نظر، نیمی از وقت خود را در محیط کاری و نیمی دیگر را با مشتریان و شرکت کردن در رویدادهای بازاریابی می گذرانند. با توجه به این موارد، این مشاوره، خدمات مختلفی به کارفرماها و سازمان ها ارائه می دهد که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
توسعه دهندگان و طراحان وب اغلب برای هر وب سایتی که روی آن کار می کنند به ابزارهای یکسانی متکی هستند. برای صرفه جویی در زمان جستجوی ابزارهای متنوع، ایده خوبی است که یک جعبه ابزار، حاوی تمام موارد دلخواه خود را با المنتور ایجاد کنید. سازماندهی ابزارهای لازم، به زمان زیادی نیاز ندارد، اما می تواند جریان کار طراحی سایت با المنتور را ساده تر کند.
چند ابزار مفید برای قرار دادن در جعبه ابزار پنل المنتور عبارتند از: ابزار سئو؛ مولدهای کد؛ نرم افزار ویرایش ویدئو؛ برنامه های کدنویسی؛ پلتفرم تجارت الکترونیک؛ ابزارهای مدیریت محصول؛ افزونه های ضروری وردپرس؛ یک ابزار ترسیم برای ایجاد آیکون ها و گرافیک ها؛ منبعی از فونت ها.
ارائه سبکهای راهنمای پیش فرض و اجزای اصلی طراحی سایت با المنتور، شما را قادر میسازد تا زمان بسیار کمتری را برای کدنویسی طرحها در طول فرآیند ساخت یک سایت صرف کنید. موثرترین و حرفه ای ترین راه برای انجام این کار، سازماندهی یک سیستم طراحی با استفاده از ابزارهای طراحی مانند Figma، Sketch، Adobe XT و … و انتقال داده های سیستم طراحی به تنظیمات Elementor است.
می دانیم که وبسایت های مختلف، متفاوت هستند؛ اما هر سیستم طراحی باید از سبک های گرافیکی استفاده کند که رنگ ها، فونت ها و کاربرد آنها را تعریف می کند.
سرعت لود وبسایت احتمالاً یکی از مواردی است که کمتر مورد بحث طراحی وب قرار گرفته است، اما سرعت بارگذاری محتوا یکی از مهم ترین عوامل است. نتایج بارها ثابت کرده اند که سرعت سایت بر همه چیز تأثیر می گذارد، از نرخ پرش گرفته تا رضایت کاربر و افزایش تبدیل و درآمد.
زمان بارگذاری وب سایت نیز عامل مهمی برای سئو است. اگر سایت شما کند است، کاربران از آن بازدید نمی کنند. علاوه بر این، از آنجایی که کاربران، سرعت سایت را مهم می دانند، موتورهای جستجوگر، سرعت بارگذاری صفحه را به عنوان عامل غالب در موقعیت یابی آن محاسبه می کنند. به همین دلیل، مهم است که سرعت سایت را بهینه سازی کنید. یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای بهبود سرعت وبسایت این است که مطمئن شوید که خدمات میزبانی وب، با کیفیت است.
عناصر اول، یعنی همان اطلاعات یا تصاویری که می خواهید در نگاه اول به چشم مشتری بیاید؛ نتایج ثابت کرده است که کاربران ۵۷ درصد از زمان خود را برای بررسی محتوای پایینی سایت ها صرف کردند. اما همین کاربران، ۷۴ درصد از زمان خود را به دو بخش اول در بالای صفحه اختصاص می دهند. پس مهم ترین اطلاعاتتان را در همان ابتدای صفحه درج کنید. بنابراین، قرار دادن محتوا در بالاتر یا پایین تر نقش مهمی در فروش سایت شما ایفا می کند.
برای بهتر دیده شدن می توانید از یک نام واضح و توصیفی استفاده کنید. توضیح دهید که سایت شما چه کاری می تواند برای کاربران انجام دهد. فواید و ارزش ها را برجسته تر کنید، مختصر صحبت کنید و از کلمات تاثیرگذار استفاده کنید.
“دعوت به اقدام” یا کال تو اکشن را حتماً در ابتدای بالای صفحه قرار دهید. برای افزایش قابلیت تبدیل، باید مسیر ناوبری کاربر را ساده تر کنید. مطمئن شوید که اطلاعات تماس، معتبر و واضح است.
قانون هیک بیان می کند که هر چه یک فرد گزینه های بیشتری داشته باشد، به مدت بیشتری برای تصمیم گیری در مورد آنها نیاز دارد. کسانی که انتخاب های بیشتری داشتند، نسبت به کسانی که تنوع کمتری برای انتخاب داشتند، شانس خرید بسیار کمتری داشتند.
چرا قانون هیک برای سایت شما مهم است؟ زیرا می توانید با محدود کردن گزینه هایی که به کاربران ارائه می دهید، تبدیل ها را افزایش دهید. در اینجا چند نمونه از نحوه انجام این کار آورده شده است:
اگر می خواهید به اهداف بازاریابی خود برسید مشاوره تبلیغات در تهران بهترین پیشنهاد برای شما است. در واقع فرقی نمی کند شما در چه عرصه و حرفه ای مشغول به فعالیت هستید. هر نوع کسب و کاری در هر نقطه ای از تهران با هر نوع خدماتی، چه از نوع تولیدکننده، چه فروشاهی و چه از نوع خدماتی، برای اینکه بهتر خود را به مخاطبان خود معرفی کنند، سریع تر رشد و پیشرفت کنند، شناخته تر از قبل شوند، فروش بیشتری داشته باشند و برای خود یک برند قدرتمند بسازند نیازمند این مشاوره هستند.
در واقع مشاوره تبلیغات در تهران از استراتژی های مختلفی همچون مشاوره ی تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، مشاوره ی تبلیغاتی سئو، مشاوره ی تبلیغاتی در موتورهای جستجوگر و … بهره می گیرد تا مشاغل و تجارت های مختلف را به اهداف بازاریابی شان برساند.
در واقع، مشاوره ی تبلیغاتی یک سری از پیشنهادات و ارائه خدمات است که هدف از ارائه آن ها افزایش سودآوری و جذب مشتری برای مشاغل است. از این رو این مشاوره، در مسیر موفقیت کسب و کارها، رسیدن به اهداف خدمت رسانی و افزایش فروش، بسیار تاثیرگذار است.
درست است که تبلیغات یکی از مهم ترین راهکارهای معرفی برندها به مخاطبان است. اما نباید این نکته را فراموش کنیم که موفق نشدن بسیاری از تبلیغات، به دلیل عدم وجود یک برنامه ریزی درست و اصولی است. هیچ مخاطبی و مشتری به صورت تصادفی، جذب یک تبلیغات نمی شود و از آن برند، خرید نمی کند.
جذب کردن مشتری، نیازمند یک استراتژی منطقی است که با کمک مشاوره تبلیغات در تهران می توانید آن را به دست آورید. به طور کلی، مشاوره تبلیغات در تهران، با توجه به کالا و محصول، بهترین استراتژی تبلیغاتی را به کاربران، ارائه می دهد.