طراحی باشگاه مشتریان بر اساس سیستم وفاداری مشتری

یکی از قواعد اصول طراحی باشگاه مشتریان این است که قابلیتی را در این پلتفرم قرار دهید که بتواند مشتریان را بر اساس وفاداری آنها رتبه بندی کند. وقتی مشتریان وفادار شما خرید می کنند، قطعاً بر اساس این ویژگی امتیاز بیشتری به دست می آورند. هر بار که امتیاز آنها افزایش پیدا کند، می توانید قابلیت های بالاتری را به آنها ارائه دهید. به طور مثال اگر خرید مشتری تا سقف مشخصی باشد، پس از آن می تواند کد تخفیف ۵۰ درصدی یا خرید کارت هدیه یا یک محصول خاص را به دلخواه انتخاب کند.

  • محیط کاربر پسند

علیرغم نکات فنی و تخصصی که در طراحی باشگاه مشتریان وجود دارد نباید از طراحی زیبا و محیط کاربر پسند آن غافل شد. طبیعتاً کاربران به سمت پلتفرم‌ هایی جذب می‌ شوند که از هر نظر جذاب باشد و کار کردن با آن نیاز به دانش تخصصی نداشته باشد. پنل کاربری باشگاه مشتریان باید ساده بوده و به راحتی مشتری بتواند از قسمت های مختلف آن استفاده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد