اولین نکته ای که باید در طراحی باشگاه مشتریان در نظر بگیرید، قابلیت پاداش دهی و امتیاز دهی به مشتریان و کاربران شما است. زمانی به فروش بیشتر دست پیدا می کنید که امتیازی را به صورت رایگان به مشتری واگذار کنید. به طور مثال، اگر یک محصول گرانقیمت را می فروشید، در کنار آن، یک محصول بسیار ارزان را رایگان بدهید. در باشگاه مشتریان باید برنامه ای ترتیب دهید که تخفیف ها، جایزه ها یا کد تخفیف برای فروش فصلی یا مواردی مشابه با این ها به آسانی قابل دسترسی باشد.
پیشنهادهایی که به عنوان پاداش و امتیاز در باشگاه مشتریان به مشتری می دهید باید جذاب باشد و در آنها ایجاد انگیزه کند تا محصولات و خدمات را بخرند. حتی می توانید به ازای حجم مشخصی از خرید، امتیاز تخفیف را برای خریدهای بعدی به مشتری بدهید. مهارت های بازاریابی و فروش و تکنیک فروش محصولات در اینترنت اینجا به کمک شما می آیند.