طراحی باشگاه مشتریان

اصول طراحی باشگاه مشتریان

طراحی باشگاه مشتریان یکی از ابزارهای قوی در حوزه دیجیتال مارکتینگ بازاریابی و فروش است. بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی به واسطه باشگاه‌ مشتریان، فروش خود را چندین برابر کرده‌اند. دسترسی به یک فروش میلیونی یا حتی میلیاردی در طول چند ماه می تواند از طریق باشگاه مشتریان میسر شود. باشگاه مشتریان، در تعریف ساده، یک پلتفرم مخصوص مشتریان است که باعث می ‌شود تعاملات از طریق پنل کاربری با یک کسب و کار بر قرار شود. هر کسب و کار آنلاین به ویژه شرکت ها و سازمان های بزرگ نیاز دارند که باشگاه مشتریان را هر چه سریع تر راه اندازی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد